€0,000

Winkelwagen (0 items)

  • Uw winkelwagen is leeg

415+ Beoordelingen 9,6

Veelgestelde vragen
1 Contact opnemen
1.1 Hoe kan ik contact opnemen met Champagne Babes?

Je kunt ons via het contactformulier rechts een bericht sturen, e-mailen naar klantenservice @ champagnebabes.nl of bellen naar 085.06.53.751. Wanneer je belt wordt je oproep eerst doorgeschakeld naar de mobiele telefoon van Barbara voordat het naar de voicemail gaat. Lees verder op onze contactpagina.

2 NIX18: Alcohol alleen boven de 18
2.1 Leeftijdsvraag

Bij online bestellen van alcohol is het verplicht naar de leeftijd te vragen. Daarom hebben wij uw geboortedatum nodig en vragen wij ook naar waarheid te verklaren dat u 18 jaar of ouder bent wanneer u een bestelling plaatst. Op dit punt volgen wij de wetgeving die in de toekomst mogelijk strenger wordt.

 

2.2 Leeftijdsverificatie bij aflevering

Bij aflevering van een pakketje waarin champagne, dus alcoholhoudende drank, zit is leeftijdsverificatie verplicht. Dit is het geval bij elke aflevering. DPD kondigt haar komst aan via het Predict bericht (tot op een uur nauwkeurig) en vermeldt daarbij dat een legitimatiebewijs paraat gehouden moet worden. 

Deze werkwijze is nieuw per ingang van de Alcoholwet op 1 juli 2021. In elk geval tijdelijk zal geen adreswijziging kunnen worden doorgegeven, is burenlevering en neerzettoestemming niet toegestaan, en zal ook niet kunnen worden geleverd bij een DPD Parcelshop. Daarom zal DPD, indien bij de eerste bezorgpoging niet geleverd kan worden, bij particulieren nog een tweede bezorgpoging doen.

Komt ondanks deze maatregelen het pakket alsnog retour, dan verrekenen wij de retourkosten en berekenen nieuwe verzendkosten. Vul daarom altijd een mailadres in van de ontvanger, als dat niet uzelf is, zodat de bezorging wordt aangekondigd en vlot kan verlopen.

3 Levertijd
3.1 Ik heb een deadline. Wanneer kan ik de champagne verwachten?

Dat is afhankelijk van wanneer je hebt besteld, of je betaling al verwerkt is en of de champagne op dat moment in die aantallen voorradig was en of de pakketjes al door DPD zijn opgehaald die dag.

Wanneer je een echte deadline hebt kun je het beste even telefonisch contact opnemen dan kunnen we je vertellen wanneer de champagne bij je wordt geleverd. 

Grote volumes worden niet met de pakketpost verzonden, maar met groot transport geleverd op een dag die we met elkaar afstemmen.

De levertijden rondom kerst en oudjaar kunnen afwijken gezien dat er dan veel dagen zijn waarop de logistiek stil staat en het op de andere dagen erg druk is. Zie voor meer informatie deze pagina.

4 Leveringsgebied
4.1 Verzenden jullie ook champagne naar het buitenland?

Ons leveringsgebied is Nederland. Dat betekent dat we alleen champagne verzenden naar Nederlandse adressen. 

5 Over onze champagnes
5.1 Hoe kies ik een lekkere champagne?

Je kunt je keuze in champagne laten afhangen van een aantal factoren, zoals of je een beginnend champagnedrinker bent of al wat gevorderd. Of je de champagne als aperitief wilt nuttigen of bij de maaltijd. En natuurlijk speelt wat je er aan wilt uitgeven ook een rol. Om je te helpen bij het maken van je keuze kun je het beste deze pagina bekijken: Champagne kiezen. Daarnaast kunnen wij je ook persoonlijk adviseren per e-mail of telefoon. Smaken verschillen namelijk dus als je kunt beschrijven waar je van houdt (of als het een cadeau is voor wie het is) dan helpen we je bij het maken van een keuze.

5.2 Hoe voeg ik een gratis persoonlijke boodschap toe?

Per bestelling (en dus per afleveradres) kun je als gratis service bij checkout in de webshop één tekst opgeven voor één kaartje. Dit geldt alleen voor pakketpost. Grote volumes en hele grote champagneflessen laten wij via groot transport bezorgen en dan zit er geen kaartje bij.

Champagne en lekkere wijnen worden vaak cadeau gegeven. Daar houden wij uiteraard rekening mee. We bieden diverse verpakkingsopties aan voor het geval de fles niet standaard in een geschenkdoos of coffret wordt geleverd.

Populair is de mogelijkheid om gratis een persoonlijke boodschap toe te voegen. Deze vul je eenvoudig in bij stap 4 (bevestiging) in het opmerkingenveld. Wij maken er een handgeschreven boodschap van op een eigen Champagne Babes postkaartje.

Ben je een persoonlijke boodschap vergeten toe te voegen? Stuur ons die dan zo snel mogelijk per e-mail o.v.v. je ordernummer.

Je kunt er voor kiezen het cadeau direct bij de gelukkige te laten bezorgen. In stap 1 (uw gegevens) kies je dan de optie 'Verzend naar een ander adres', waarna je een tweede adres kunt invullen. De track & trace code wordt naar jou verstuurd waarna je zelf kunt zien wanneer de verrassing is gearriveerd. 

Het is mogelijk om een persoonlijke boodschap bij je bestelling te voegen. Dit is natuurlijk erg leuk voor de ontvanger als je het cadeau rechtstreeks bij hem of haar laat bezorgen. Per bestelling kun je één tekst opgeven. We noteren je boodschap handgeschreven op één van onze eigen postkaartjes.

6 Champagne bestellen
6.1 Moet ik een account aanmaken?

Nee, je kunt ook afrekenen als gast.

Als klant van Champagne Babes kún je een account aanmaken, maar dat is zeker niet verplicht. Je kunt ook als gast een bestelling plaatsen en de gegevens die nodig zijn voor het uitvoeren van je bestelling invullen.

Je hoeft niet bang te zijn dat we je ongevraagde mails toesturen, want dat zullen we nooit doen. We versturen je alleen de berichten die nodig zijn voor je bestelling zoals de orderbevestiging, betaalbevestiging en verzendbevestiging. Onze nieuwsbrief ontvang je alleen als je je daarvoor hebt aangemeld.

Het voordeel van een account is dat je hiermee gemakkelijk je bestelling kunt volgen en je eigen gegevens kunt inzien en wijzigen. Ga hiervoor naar 'Registreren' rechtsboven op de reguliere pagina's en klik daarna op 'Account aanmaken'. Daarna kun je je gegevens invullen.

Andere voordelen zijn dat je met een account sneller door het betaalproces heen loopt, een verlanglijstje kunt aanmaken en opslaan en toegang krijgt tot ons handige ticketsysteem waarmee we gemakkelijk met elkaar kunnen communiceren (alle gegevens en bestellingen staan dan bij elkaar). Je hebt daar zelf ook een totaaloverzicht van al jouw gegevens en eerdere bestellingen.

Een account aanmaken biedt dus vele voordelen, maar is niet verplicht. Je kunt ook afrekenen als gast.

6.2 Zijn de prijzen inclusief of exclusief BTW?
Alle prijzen die we in de webshop communiceren zijn inclusief BTW. De BTW wordt wel apart weergegeven op de factuur zodat deze ook bruikbaar is voor de BTW administratie.

Wanneer je als bedrijf een offerte opvraagt, bijvoorbeeld voor kerst- of relatiegeschenken, dan gaan we uit van de prijzen exclusief BTW en tellen pas na de totaaltelling de BTW erbij op.
6.3 Hoeveel bedragen de verzendkosten?
Op de pagina 'levertijden en bezorging' vind je het antwoord op je vraag.
6.4 Krijg ik een factuur voor de BTW?

Wanneer je je bestelling in onze webshop plaatst ontvang je binnen enkele minuten automatisch een orderbevestiging per e-mail. Een officiële BTW factuur volgt later wanneer de betaling is verwerkt. Wanneer je de factuur eerder wilt ontvangen neem dan contact op met onze klantenservice. De factuur wordt alleen per e-mail verstuurd en is niet aanwezig in het pakket.

7 Problemen bij het bestellen
7.1 Ik heb geen orderbevestiging ontvangen
Enkele minuten na het afronden van je bestelling wordt automatisch de orderbevestigingsmail naar het opgegeven e-mailadres gestuurd. Wanneer je deze na een uur nog niet hebt ontvangen kunnen er twee dingen aan de hand zijn: (1) Je hebt een typefoutje gemaakt in je e-mailadres, (2) de e-mail is in je spamfolder belandt of (3) we hebben een storing.

Controleer daarom je spamfolder om te zien of je daar onze e-mail kunt terugvinden. Wanneer je de mail daar inderdaad terugvindt haal dan de spammarkering weg om dit in de toekomst te voorkomen. Je kunt ook ons domeinadres "whitelisten" of een filter aanmaken in je mailprogramma om dit te voorkomen.

Vind je de mail niet terug, mail of bel ons dan zodat we kunnen uitzoeken wat er aan de hand is.
7.2 Mijn betaling met iDeal lukt niet
Er kan een iDeal storing zijn bij de bank waarbij je bankiert. Je kunt wachten tot de storing is opgelost (duurt meestal niet lang) of per bankoverschrijving betalen. Je vindt onze bankgegevens onderaan op de pagina 'betaalmethoden'. Vermeldt bij je betaling je factuur- en ordernummer.
7.3 Ik ben het wachtwoord van mijn account vergeten / Inloggen lukt niet
Als je al eerder een account hebt aangemaakt bij Champagne Babes, maar je wachtwoord vergeten of kwijt bent kun je dat eenvoudig achterhalen. Onder het inlogscherm vind je de link "Wachtwoord vergeten?". Als je daarop klikt wordt gevraagd naar het e-mailadres dat je eerder bij je registratie hebt gebruikt. Vervolgens wordt je wachtwoord - mits het e-mailadres bij ons bekend is - automatisch per e-mail toegezonden.
7.4 Waar kan ik een persoonlijke boodschap invullen?
Tijdens het checkoutproces kun je een persoonlijke boodschap invullen. We noteren die handgeschreven op een kaartje en voegen dat bij je bestelling.

De persoonlijke boodschap vul je in tijdens stap 4 "Bevestiging". Dat is het overzichtsscherm van je bestelling; net voordat je hem definitief maakt. Je ziet daar een veld met de naam "Opmerking / Persoonlijke boodschap". Daar kun je je tekst intypen.

Vergeten of toch gemist? Geen probleem. Stuur direct na het doen van je bestelling een mailtje met de titel "Persoonlijke boodschap + je ordernummer". Het komt dan helemaal in orde.
8 Betaalmethode wijzigen
8.1 Ik wil alsnog met iDeal betalen
Soms kiezen klanten voor rembours of overschrijving per bank en realiseren zich dan dat het sneller is om per iDeal te betalen zodat de bestelling direct verwerkt kan worden. Wanneer dit bij jou het geval is hoef je alleen maar een e-mail te sturen en we zorgen dat je een betaallink krijgt toegestuurd waarmee je je bestelling kunt betalen.
8.2 Kan ik ook achteraf betalen?
Onze methode voor betaling achteraf is via rembours. We vragen je hiervoor een bijdrage in de kosten. Bij rembourszending betaal je in contanten aan de pakketbezorger (pinbetalingen zijn niet mogelijk). We behouden de mogelijkheid je een voorschot van 50% te vragen alvorens we je bestelling verzenden.
9 Champagne verzenden en bezorgen
9.1 Waarom moet ik het e-mailadres van de ontvanger doorgeven?

De ontvanger krijgt een bericht van DPD met het pakketnummer en de link naar de Track & Trace en het tijdstip (het 1-uur tijdvenster) waarbinnen het pakket bezorgd wordt. Zonder e-mailadres krijgt de ontvanger geen bericht en kan hij/zij niet thuis zijn om het pakket in ontvangst te nemen. 

Bij aflevering op particuliere adressen is een leeftijdscontrole verplicht (per ingang van de Alcoholwet op 1 juli 2021). In het DPD Predictbericht staat daarom ook specifiek vermeldt dat de ontvanger zijn ID bewijs gereed dient te houden. Dat voorkomt vragen en verrassingen bij de deur en bespoedigt de aflevering.

Kan niet worden afgeleverd dan doet DPD nog een tweede bezorgpoging. Kan vervolgens weer niet worden afgeleverd en komt het pakketje retour dan verrekenen wij de daarmee gepaard gaande retourkosten. 

9.2 Waarom vraagt de bezorger naar mijn legitimatie?

Vanuit de alcoholwet die op 1 juli 2021 van kracht is, is het verplicht om bij de bezorging van alcohol de leeftijd te controleren van degene die het pakket aanneemt. Dat moet ook wanneer je er overduidelijk ouder uit ziet dan 18 jaar. Aan de hand van je ID bewijs controleert de bezorger of je geboortedatum meer dan 18 jaar terug in het verleden ligt. Dit moet worden vastgelegd.

Wat de DPD bezorger hiervoor nodig heeft is (1) je geboortedatum, (2) de laatste 5 cijfers van het legitimatiebewijs, en (3) het type legitimatiebewijs (paspoort, ID kaart of rijbewijs).

Dit is een wettelijke verplichting bij het afleveren van alcoholische producten aan de woonhuizen van particulieren. 

9.3 Geen predictmail ontvangen van DPD?

Wanneer DPD onderhoud pleegt aan de Predict services kan het zijn dat voor een korte periode geen Predictberichten worden verstuurd. Vraag op de ochtend van de verwachte afleverdag op DPDpredict.nl met de 14-cijferige track&trace code of er een bezorgtijdvak bekend is.

9.4 Wanneer wordt mijn bestelling verzonden?
De meeste bestellingen kunnen wij binnen dezelfde werkdag of de volgende werkdag verzenden. In sommige gevallen staat bij het product een afwijkende levertijd vermeldt. Deze kan variëren. In die gevallen geldt de genoemde levertijd. Wij zullen zoveel mogelijk proberen je bestelling in één levering te bezorgen. Bij verschillende levertijden binnen je bestelling, geldt daarom de langste levertijd. Echter, heb je je bestelling op een specifieke dag nodig, omdat het een cadeau is of omdat je een feest geeft bijvoorbeeld, zet dit dan in het commentaarveld dat je aantreft tijdens het bestelproces of geef ons even een belletje om te informeren naar de mogelijkheden. We houden daar dan zoveel mogelijk rekening mee.

Onze pakketdienst biedt de pakketten de eerstvolgende werkdag na verzending aan (98 %), maar geeft hiervoor geen 100 % garantie. Voor het niet binnen 24 uur afleveren van het pakket kan Champagne Babes niet aansprakelijk worden gesteld. 

DPD verzendt bij gebruik van Predict bij levering op particuliere adressen automatisch na ontvangst van het pakket op het depot een bericht naar het door jou opgegeven emailadres of mobiele telefoonnummer, dat het pakket de volgende werkdag zal worden afgeleverd. Vervolgens verzendt DPD automatisch een bericht met het aflevertijdvak (tijdvak van 60 minuten), nadat de chauffeur het pakket heeft gescand als ontvangen om af te leveren. Je kunt als geaddresseerde op beide berichten reageren en een andere bezorgdatum opgeven, een ander afleveradres of aangeven dat het direct bij een DPD pakketshop mag worden bezorgd. Hierdoor zou een tevergeefse afleverpoging een uitzondering moeten zijn.


Mochten wij voorzien dat we de aangegeven levertijd niet redden dan nemen wij contact met je op om de mogelijkheden door te spreken. Dat kan zijn dat je wat langer wacht, dat wij je een vervangend product adviseren of dat je je betaling retour krijgt. 

Tip: Verzend zoveel mogelijk naar adressen waar overdag iemand aanwezig is. Reageer altijd direct op de Predict mail of SMS als je weet dat niemand aanwezig zal zijn op het aangegeven tijdvak (van 60 minuten).

N.B. Verzending naar postbusadressen is niet mogelijk.

9.5 Kan ik mijn bestelling ook afhalen?

Helaas is het niet mogelijk om je bestelling bij ons af te halen. Wij vragen hiervoor je begrip. Zodra deze mogelijkheid wel beschikbaar komt zullen we dat laten weten in onze nieuwsbrief en op deze website.

Kun je je bestelling niet ontvangen op je eigen adres, vul dan bij tijdens het bestelproces een ander verzendadres op dan het factuuradres (stap 1).

Je kunt er ook voor kiezen om het naar een DPD Parcelshop te laten versturen waar je het dan zelf ophaalt. Er is er altijd wel eentje bij jou in de buurt en ze hebben ruime openingstijden. Met ingang van 1 juli 2021 zal de optie van directe levering bij een DPD Parcelshop tijdelijk niet mogelijk zijn.

9.6 Kan ik mijn bestelling als cadeau laten verzenden?
Wanneer je iets besteld dat een cadeau is en bij de ontvanger afgeleverd moet worden, vul dan bij tijdens het bestelproces een ander verzendadres op dan het factuuradres (stap 1). Geef bij stap 4 via het opmerkingenveld aan dat het om een cadeau gaat. Je kunt hierbij ook een korte persoonlijke boodschap schrijven die we op een mooi bedrukt kaartje schrijven en meeleveren. Dit hoort tot onze standaard service. Let op dat tenzij anders vermeldt de artikelen niet in een cadeauverpakking worden geleverd.
9.7 Wanneer wordt mijn bestelling afgeleverd?
De reguliere bestellingen in onze webshop worden overgedragen aan onze bezorgpartner DPD. Je ontvangt een track & trace code waarmee je het transport kunt volgen.

Op de ochtend van de afleverdag ontvang je van DPD per e-mail (en ook per SMS als je ons je mobiele nummer hebt doorgegeven) een tijdvak van 60 minuten. Het is geen garantie, maar de bezorger streeft ernaar om binnen dat tijdvak bij jou te zijn.

Ben je niet thuis dan probeert de bezorger het bij een buur af te leveren. Lukt ook dat niet dan neemt hij het weer mee. 

Bij bedrijven doet DPD in totaal 3 afleverpogingen.

Bij particuliere adressen is de procedure per 20 november 2015 veranderd. Bij juist gebruik van de Predict service is het namelijk nooit nodig dat de DPD chauffeur voor een dichte deur komt te staan.

Lees hieronder wat jouw rol is als we het hebben over een 'juist gebruik' van de Predict service.

DPD verzendt bij gebruik van Predict automatisch na ontvangst van het pakket op het depot een bericht naar het door jou opgegeven emailadres of mobiele telefoonnummer, dat het pakket de volgende werkdag zal worden afgeleverd. Vervolgens verzendt DPD automatisch een bericht met het aflevertijdvak (tijdvak van 60 minuten), nadat de chauffeur het pakket heeft gescand als ontvangen om af te leveren. Je kunt als geaddresseerde op beide berichten reageren en een andere bezorgdatum opgeven, een ander afleveradres of aangeven dat het direct bij een DPD pakketshop mag worden bezorgd. Hierdoor zou een tevergeefse afleverpoging een uitzondering moeten zijn.

Ook via de website www.dpdpredict.nl kun je het geplande aflevertijdvak inzien. 
 

Indien er toch niemand aanwezig blijkt te zijn om het pakket in ontvangst te nemen en ook burenlevering niet mogelijk blijkt, zal de chauffeur voortaan bij levering op privé adressen van pakketten tot ruim 20 kg het pakket afleveren bij de dichtstbijzijnde DPD pakketshop. Je krijgt dan een kaartje in de bus waarop dit staat aangegeven met vermelding van de gegevens van deze pakketshop en dat je bij het afhalen dit kaartje en een legitimatiebewijs dient mee te nemen. Bovendien stuurt DPD automatisch een email of SMS bericht, als Predict is gebruikt. De omleiding naar een pakketshop en de gegevens van deze pakketshop vind je ook terug in de track en trace informatie. 
 

Bij levering aan particulieren vindt dus geen tweede en derde afleverpoging meer plaats. Wél bij levering aan bedrijven, en ook wanneer het pakket zwaarder is dan 20 kg.
 

Deze nieuwe werkwijze is in sommige gevallen een voordeel, omdat het pakket zonder vertraging kan worden afgehaald en er niet behoeft te worden gewacht op een tweede bezorgpoging. Een nadeel is, dat het voor sommige klanten bezwaarlijk is om het pakket te moeten afhalen bij een DPD pakketshop. Het is daarom belangrijk om tijdig op de Predict berichten reageren, als je op de bezorgdatum of tijdens het opgegeven tijdvak niet op het afleveradres aanwezig bent en een pakket niet wensen af te halen bij een DPD pakketshop. Via de website www.nieuwelevering.nl kun je je wensen t.a.v. aflevering van je bestelling kenbaar maken.


DPD Parcelshops hebben vaak ruime openingstijden zodat je het ook na werktijd of op een zaterdag kunt ophalen.

9.8 Waarom betaal ik verzendkosten?

Onze champagnes worden in speciale dozen verzonden die zijn ontwikkeld voor de wijnbranche. Alle bestellingen worden verzekerd verzonden. De bijdrage die je betaalt voor verzending is verre van kostendekkend. Zouden we helemaal geen bijdrage vragen dan moeten deze kosten ergens anders worden goedgemaakt en zouden de champagnes duurder worden. De kosten voor de stevige kartonnen dozen die het gewicht van zware champagnes kunnen dragen en beschermen tijdens transport, de kosten voor de dienstverlening door DPD, de brandstofkosten en de leeftijdscontrole bij levering aan particulieren maakt dat het laten bezorgen van champagne significant duurder is geworden de laatste tijd. We hebben deze kosten niet doorberekend, behalve in de toeslag bij de levering aan derden omdat dit extra handelingen kost die erg tijdrovend kunnen zijn. De toeslag vragen we zodat we deze service kunnen blijven verlenen. 

9.9 Zit er een factuur in de doos?
We versturen de factuur per mail. Dus ook wanneer je de champagne als cadeau verzendt, zal de ontvanger niet worden geconfronteerd met een factuur.
10 Annuleren, herroepen en retourneren
10.1 Hoe kan ik een bestelling annuleren?
Je kunt je bestelling annuleren door contact op te nemen met onze klantenservice. Dit kan zowel telefonisch, als per e-mail, maar de snelste en gemakkelijkste methode is via ons handige ticketsysteem. Klik bovenaan deze pagina op 'Mijn account' en daarna op 'Mijn tickets'. Geef hier aan wat je precies wilt annuleren en het daarbij behorende ordernummer.

Het kan voorkomen dat een bestelling al verwerkt en verstuurd is als je het annuleert. In dat geval kun je het na ontvangst retour sturen binnen de daarvoor gestelde voorwaarden (zie onder 'Hoe kan ik een bestelling retourneren?').
10.2 Hoe kan ik een retour aanmelden?
Consumenten kunnen een retour aanmelden via het herroepingsformulier (dit is niet van toepassing op leveringen aan bedrijven). Verder zie onderstaande retourprocedure.
10.3 Hoe kan ik een bestelling retourneren?
Wij willen natuurlijk dat je tevreden bent en streven daar ook naar via uitgebreide productinformatie op deze website. Je krijgt van ons 14 kalenderdagen bedenktijd na ontvangst van je bestelling. Indien je toch niet tevreden bent met je bestelling kun je deze aan ons retourneren. Uitgesloten van recht van retour zijn gepersonaliseerde producten die bijvoorbeeld gegraveerd of bedrukt zijn. Natuurlijk moeten de artikelen in onbeschadigde staat verkeren en ongeopend zijn. Omdat specifieke bewaarcondities nodig zijn om champagnes in goede staat te houden kunnen deze dranken niet retour worden genomen. 

Volg voor het retourneren onderstaand stappenplan:

1) Log rechtsbovenin de website met je account en klik op 'inloggen'. Als je wachtwoord niet geldig is klik dan op de link 'Wachtwoord vergeten?' en haal het nieuwe wachtwoord op uit je mailbox. Klik dan op 'Mijn bestellingen' en selecteer je bestelling. Klik onderaan op de button 'Retourneren', selecteer het aantal, selecteer de reden en actie, vul eventueel een opmerking toe en klik op 'verstuur'. Loop je hierbij tegen vragen of problemen aan stuur ons dan een e-mail.

2) Wij ontvangen dan jouw retourmelding en controleren deze. De status is daarna 'goedgekeurd' of 'afgekeurd'. Als de retourmelding is goedgekeurd ontvang je van ons een retouridentificatienummer. We komen het artikel bij je ophalen of vragen je het per post retour te sturen (instructies en het retouradres ontvang je via de mail). Stuur nooit producten retour zonder vooraanmelding en stuur alleen de producten retour welke je hebt aangemeld.

3) Print de factuur die je per e-mail hebt ontvangen en schrijf achterop het retouridentificatienummer. Stop deze kopie in de doos (hergebruik de doos waarin het werd bezorgd).

4) Pak het product zorgvuldig in zoals je het ook ontvangen hebt.

5) Adresseer het pakket aan Champagne Babes; gebruik het retouradres dat je van ons hebt ontvangen. Vermeld ook het RMA retouridentificatienummer duidelijk op de buitenkant van de doos.

5) Stuur het pakket binnen 14 kalenderdagen na ontvangst naar ons op en bewaar het Track & Trace nummer (begint met '3S') goed dat je bij verzending ontvangt. Pak het heel goed in om schade en breuk te voorkomen. Verzend bij voorkeur verzekerd en aangetekend. Retourneren is voor eigen rekening en risico.

6) Na ontvangst van de retour kun je er op rekenen dat het aankoopbedrag direct dan wel binnen 14 dagen wordt geretourneerd. De terugbetaling is kostenloos. We gebruiken voor terugbetaling hetzelfde betaalmiddel als dat je hebt gebruikt bij het doen van je betaling. Let op: de verzendkosten voor het terugsturen, retourkosten, komen wel voor eigen rekening. 

(*) Retourzendingen worden geaccepteerd als het artikel binnen 14 kalenderdagen retour wordt verzonden, de verzenddoos is voorzien van een geldig retouridentificatienummer, het product onbeschadigd en ongebruikt is en de oorspronkelijke verpakking en de eventuele verzegeling eveneens onbeschadigd zijn. Onvoldoende of niet gefrankeerde retourzendingen worden door ons niet aangenomen. Als je buiten de gestelde voorwaarden een artikel terugstuurt dan komt de betalingsverplichting niet te vervallen.
 
LET OP: Wanneer een pakketje op een DPD Parcelshop voor je klaar ligt krijg je daarover bericht. Wanneer je het niet op tijd ophaalt wordt het pakket retour gestuurd naar ons. Die retourkosten zijn voor jouw rekening. Dit geldt ook bij het weigeren van een bestelling wanneer DPD deze aanbiedt aan de deur. De retourkosten bedragen in dat geval € 9,95 (kostendekkend tarief DPD).
10.4 Ik heb een klacht, hoe kan ik die melden?

Wij doen er alles aan om jou als klant in alle tevredenheid van dienst te zijn. Heb je in het uitzonderlijke geval toch een klacht, dan kun je deze schriftelijk indienen bij onze klantenservice. Verstuur je klacht per post of e-mail onder vermelding van je naam, adres, woonplaats en wanneer van toepassing je ordernummer. Onze contactgegevens vind je op deze pagina

Zodra we je bericht hebben ontvangen, sturen we je een ontvangstbevestiging. 

Een definitief antwoord ontvang je binnen zeven kalenderdagen na de ontvangstbevestiging. We streven naar klanttevredenheid en zullen samen met jou zoeken naar een passende oplossing. Zie verder ons klachtenbeleid.



Gids 'Stap-voor-stap champagne bestellen in onze webshop' »

Informatie over champagne kiezen »  

Beginnen met winkelen »

Wij slaan cookies op om onze website te verbeteren. Is dat akkoord? Ja Nee Meer over cookies »